به وبلاگ انتظار خوش اومدین

 

 

بنام خدایی که مروارید عشق را درصدف قلبم نهاد

 

سلام  ,گفته بودی جنس  سلامها ,جنس گلها وجنس خنده ها باهم فرق می کنند,

 

حالابگو برای یک خلوت نشین خاک گرفته که  پرنده ها ترکش کردند و واژه ها

 

دستش را خالی گذاشتند چه  سلامی  بهتراست.

 


 

کاش سنگفرش یکی ازخیابانهای کم رفت وآمد شهربودم,

 

کاش شنی بر چهره ی تک درخت صحرا بودم ,

 

کاش شبنمی ازتنها گل یک باغ بودم ویا تنها برگ    تقویم روز شما بودم,

 

اما مجبور نبودم از کنارعزیزانم بگذرم و یکی یکی آنهارا به خاطره بسپارم .

 


 

یک روز قاصدک به اتاقم آمد,باخودم گفتم نعمتی در راه است ,

 

نعمتی از بهشت ارغوانی خدا نعمتی به رنگ شادی وخنده به ارزش یک دنیا عشق ومحبت ,

 

آن نعمت توبودی   عزیزم که باخنده هایت شب هایم را مهتابی و روزهایم را نورباران می

 

نمایی ,بدان که من قلبم همیشه برای تووبه خاطر توخواهد تپید!

 

ازهمه ی دنیا تویی نصیبم       شاپرک عشق ندی فریبم                 

                                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت17:03---10 بهمن 1392
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه ممنون می شوم باز به من سربزنید ونظر بدhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(25).gifید

سمر
ساعت16:44---3 بهمن 1392
به منم سربزن

=====
ساعت13:23---3 دی 1392
آپم

=====
ساعت18:40---27 آبان 1392
سلام لینک شدید لطفا منو با عنوان وبم لینک کنید

سارا
ساعت20:50---20 آبان 1392
من قبلا این قالبو داشتم خیلی زیباست

نازنين
ساعت18:14---20 آبان 1392
سلام ممنون كه بهم سر زدي وبلاگ خيلي خوبي داري اميدوارم در ادامه هم موفق باشي عزيزم...

احسان
ساعت13:52---20 آبان 1392
مرسی که سرزدی

رقیه
ساعت10:34---14 آبان 1392
سلام وب زیبای دارید اگه باتبادل لینک موافقید خبر بدید لطفا
yes


درس زندگی
ساعت8:19---13 آبان 1392
سلام
از اینکه به بلاگ من سر زدی نظر و متن زیبایی از خودت بجا گذاشتی ممنونم
وب شما هم متون زیبایی داره
موفق باشی
بازم پیشم بیا


به رنگ صورتی
ساعت15:47---6 شهريور 1392
خوش حال میشم بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 15:40 ] [ رحیمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه